Gäsp!!

Totalt 2 timmars sömn är inte mänskligt!
Jag var såå trött på jobbet idag, men 2 timmar härdar man ut!
Sista dagen idag, kändes konstigt att gå runt på avdelningarna och säga hejdå.
Bjöd på mina hemmagjorda krämbullar, hoppas de blev uppskattade!

Nu har jag sovit 1 timme och känner mig allmänt groggy.
Ska ringa till något företag och fråga om några kräftor som Thomas bett mig om,
men jag vet inte vad jag ska fråga efter riktigt.
Får väl skicka ett sms till Thomas och ta reda på vad jag ska fråga!
Imorgon kommer vi ha en liten kräftskiva här hemma, vi blir typ 10 personer tror jag.


Ikväll blir det burritos! GOTT GOTT!!


Nu ska jag gå upp och se om jag kan få klädhögen på sängen att bli mindre, tänk om kläder automatiskt åkt in i garderoben efter tvätt, FANTASTISKT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0