Fredag!

Då var det fredag igen, veckorna går så fort nu!

Thomas hämtade mig på jobbet idag så åkte vi ner till stan och käkade lunch ihop! Det är någon slags matfestival där det finns mat från massa olika länder.
Fanns två holländska stånd med, ett med poffertjes och ett med ost och korv!
Jag tror jag ska göra poffertjes en dag snart, det var otroligt längesen jag åt det!

Nu är det 39 dagar kvar till beräknad födsel, jag tror ju dock inte att den kommer då ens.
Lika bra att ställa in sig på senare eftersom det är vanligast!


Nu är Thomas iväg med en kompis och jag tänkte sätta fötterna i ett härligt fotbad och bara slappa!


Imorgon är det regn utlovat, så det kanske blir lite städat här hemma!



Nu ska jag nog ta ut cykeln och se om jag kan ta en iten tur..



Kommentarer
Postat av: Marie

Shit.. då har du inte långt kvar.. önskar dig all lycka när det e dags!

2009-08-16 @ 05:02:04
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0