Första dagen..

Då var första dagen av min mammaledighet avklarad!
Jag har haft ett litet "gympapass" här hemma, promenerat lite i Jordbodalen, cyklat ner till stan för att gå på besök hos barnmorskan.
Denna gången kände hon att bebis ligger helt rätt och långt ner, så det är inte så märkligt att det känns när jag går!
Hjärtljuden ligger bra och mitt blodtryck likaså, vi följer kurvan perfekt så jag ska väl inte klaga på den biten!
Efter bm-besöket var det dags för sista gången med föräldrarutbildningen, lika intressant och kul som vanligt. Blir rätt mycket skratt på de träffarna!
Ska bli så skoj att höra från de andra sen!

Efter föräldrarutbildningen tog vi vägen om Kullagatan(shoppinggatan) hem och jag fick ett par mjukis/träningsbyxor och en träningsjacka av min käre sambo! ♥ Tack!
Köpte strumpor åt lillfisen med för det kom jag på att vi inte har!


Nu ska jag sortera lite bebiskläder som vi fått från mamma, som jag hade när jag var liten!

Imorgon ska vi till familjerätten och "bevisa" faderskapet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0