Förlossning på g....

Igårkväll upptäckte jag att det kommit blod, HJÄLP! Snacka om att man blir rädd!
Genast upp med alla böcker jag fått låna av Malin och bläddrade och insåg att det antagligen inte var så farligt eftersom att jag inte hade några smärtor alls.
Ringde dock barnmorskan direkt imorse och svaret jag fick av henne var "ja det kan vara förlossnning på G"
Hjälp igen!
Men sen när jag berättat om hur läget var "just nu" så kom hon fram till att det säkert var något blodkärl som brustit eller så.
Hon sa att jag inte skulle oroa mig och att det var abara att ringa igen om jag var osäker.

Stannade hemma från jobbet idag och har vilat mycket, men ändå hunnit med en liten promenad i Jordbodalen och haft ett lite gympapass här hemma!

Nu ska jag snöra på mig löparskorna igen och gå ner till Netto och köpa cous cous till kvällsmaten, på vägen hem tänkte jag hämta ut babyskyddet som kommit idag!
Inte för att det det brinner i knutarna men jag är såå nyfiken!




Kommentarer
Postat av: Marie

Spännande. Hur långt har du kvar nu?

2009-08-16 @ 01:40:35
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0