Fisher Price - Rainforest Cradle Swing


Den vill jag ha!
Den kostar dock runt 2000 här i sverige, sjukt med tanke på att man kan få den för 800 i USA!
Thomas föräldrar åker ju dit nästa vecka men jag tror denna är lite klumpig att ta hem så det får nog vara så med den saken!


Vi gick upp till Brunnen innan och köpte mjölk och frallor, gick en liten omväg med så det blev lite extra motion.
Känns verkligen i varje steg jag tar nu att det börjar närma sig, inte så skönt allt måste jag säga!

Thomas jobbar i trädgården nu och jag ska ta bilen till Willys och handla lite, ska bara samla kraft!

Jag kånner verkligen att det hjälper att inte jobba nu, har inte hälften så ont som jag hade innan, skönt!

Nu är det färdigpausat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0