Akta Graco

Var hos Cecilia i typ 2 timmar, lika trevligt som vanligt!
Kan ju tänka att det kommer bli en hel del promenader ihop i höst, deras bebis är beräknad ca 1 vecka innan vår.
Dom har också fått reda på att det mest troligt är en flicka.


Ikväll har vi ätit oxfilé, potatisgratäng och rödvinssås, riktigt gott blev det!
Köttet köptes i vår favoritköttaffär nere på Söder och som vanligt blev jag inte besviken!
En ostbricka väntar i köket, vi tänkte ta med den upp och kolla någon film och lyxa vidare.
En helt vanlig tisdag blir så lätt en lyx-tisdag!



Detta babyskydd kommer mest troligt sitta i vår bil i september!
På väg hem från Cecilia körde jag inom en barnaffär och kollade på detta och tyckte det verkar smidigt som bara den!
Och JA, vi ska köpa nytt!


Glömde berätta innan, fick en hel pappkass full med mina gamla babykläder av mamma innan idag.
Ett supersött "hämt-set" som farmor stickat, det gjorde hon tydligen till alla barnbarn så man skulle ha på när man lämnade BB.
Inte helt omöjligt att farmor hedras med att detta set används!
Storebror Daniel hade sytt en klänning och broderat "Jennie" på den, gulligt!
Sentimentala Jennie ska givetvis spara dessa saker, och en del kan ju Kitty ha!



Nu ska jag gå upp till Thomas!


Kommentarer
Postat av: Malin

Min syster har det babyskyddet och de är supernöjda med det! Själva ska vi ha maxi cosi som vi köpt begagnat av min bror (så man vet att det är säkert)

2009-08-05 @ 20:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0