1 dag kvar...

Jobbar min sista dag imorgon!
Måste säga att det ska bli otroligt skönt, jag älskar mitt jobb men jag mår inte bra alls nu längre!

Fasiken vad varmt det varit idag, trodde jag skulle smälta innan!!
Mamma kom hit innan för vi skulle till IKEA, och typ 10 minuter innan hon skulle komma klarade jag inte det längre, jag var tvungen att ta ett dopp i poolen! Härligt var det, men efter 5 minuter var man ju lika varm igen och till råga på allt funkar inte AC i hennes bil som det ska.
Men väl inne på IKEA var det halvsvalt iaf.
Det går bannemej inte snabbt när jag ska göra saker nu.
Vi köpte madrass, spjälskydd, filt och ett påslakanset på barnavdelningen sen käkade vi, skönt med vila!
Precis innan kassorna hittade jag en tavelhylla som jag ska sätta upp i barnrummet och pryda med mina nygjorda tavlor!
Bilder kommer såklart sen när rummet är klart!


Nu ska jag lägga mig i soffan och slökolla tv, Thomas är nere i Malmö på jobb/festival ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0