Lägesrapport

Ja allt är sig likt.
Våren har kommit till stan och vi har hunnit grilla två gånger!
I love denniskorvar!
Vi köpte riktigt gott kött i fredags, men jag är inte säker på att det slog denniskorvarna!
För er som inte vet det så är detta fullaste allvar, jag verkligen älskar dessa korvar som nog är mer tänkta för barn!

I veckan har vi städat i källaren, Thomas rev väggen mellan badrummet och tvättstugan förra helgen och nu har vi alltså burit ut all sten och skräp och lämnat på tippen.

Idag är det städning på schemat, dock i övriga delar av huset, det har inte varit helt aktuellt nu när solen varit framme!


Sixten märks inte så mycket just nu, jag äter lite mer än vanligt, det är väl det enda jag känner skillnad.

Jag har ökat 1,9kg sedan invägningen den 9 mars.

Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som ni har det mysigt.

kram kram

2009-04-06 @ 01:03:20
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0